Opisy wystąpień

Marketing rekrutacyjny – co i jak mierzyć w kampaniach?

Skuteczność portali rekrutacyjnych i tradycyjnych sposobów dotarcia do kandydatów dramatycznie spadła. Pozyskiwanie kandydatów staje się ogromnym wyzwaniem dla rekruterów, a kluczem do efektywnej rekrutacji staje się umiejętność wykorzystania narzędzi i metod znanych z działań marketingowych, zwłaszcza w obszarze digital. Podczas prelekcji porozmawiamy o tym, jak zaprojektować skuteczne działania rekrutacyjne w oparciu o lejek kandydatów, jakie wyznaczać i monitorować wskaźniki, oraz jak działają w praktyce dostępne na rynku narzędzia wspierające rekruterów w dotarciu do kandydatów.

 

Więcej na ten temat dowiesz się podczas konferencji HR Tech Summit 2019, 10 kwietnia w Warszawie.

Organizator
Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.
Współpraca merytoryczna
Personel Plus
LEX HR (nowość)
LEX Kadry (nowość)
Partnerzy
House of Skills
e-learning.pl
GoldenLine
HRlink.pl
Extended Tools
HRSys.pl
Benefit Systems
Redpill Consulting
Ostendi Polska
No Fluff Jobs
elevato
Lee Hecht Harrison DBM
Talenuno
Skilo
Aegon
softgarden e-recruiting GmbH
Hotel Afrodyta
Emplocity
Partnerzy medialni
Prawo.pl
Back to Top